Creste-ti vânzările cu ajutorul serviciilor noastre de fotografie profesionala. Poze produse. Fotografii comerciale, Fotografii de produs profesionale.

Fotografii comerciale produs, poze comerciale de produs. Pentru vânzare online sunt cel mai bun mod de a arăta clienților produsele comercializate de o anumită companie.  Rolul pozelor este acela de prezenta clienților produsul fotografiat din mai multe unghiuri. Se realizează atât poze ale produsului în întregime, cât și poze ale unor detalii cu produsul, dacă aceste detalii sunt semnificative și au importanță în procesul de evaluare a calității acelui produs. Pozele sunt realizate pe diferite fundaluri, cum ar fi: fundal alb, fundal negru, fundal colorat sau fundal transparent (adică fundal îndepărtat în programul de editare). Alegerea tipului de fundal folosit depinde de tipul de produs.

Fotografie comerciala de produs vanzari online

Pozele de produse pentru vânzare online pot fi postate fie pe website-ul propriu, fie pe diferitele platforme. Astfel unele platforma precum OLX, Facebook Marketplace, Instagram încurajează folosirea unor poze de produse de calitate, care să susțină procesul de vânzare. Prin urmare, realizarea pozelor de produse pentru vânzare ar trebui să presupună folosirea unei aparaturi dedicate, cum ar fi camere DSLR sau mirrorless, lumini de studio (fie blitz, fie lumină continuă), fundaluri diverse sau un aranjament creat special pentru apune în valoare produsul.  Pe lângă echipament, realizarea fotografiilor de produs de calitate presupune și a avea cunoștințele tehnice necesare realizării unor imagini de calitate. Toate acestea pentru a obține pozele de produse care vor face diferența între a vinde sau a nu vinde.

Fotografie comerciala de produs vanzari online necesită și o editare potrivită. Editarea presupune în primul rând realizarea de corecții de culoare, luminozitate, contrast, saturație. Corectarea de perspectivă sau reîncadrarea fotografiei. Toate acestea pentru a rezulta o poză care să reprezinte produsul cât mai aproape realitate. Dar în același timp să fie și o imagine care să fie atrăgătoare pentru client. Editarea pozelor de produse pentru vânzare online presupune și redimensionarea acestora astfel încât să fie pregătite pentru postarea pe Internet. Diferitele platforme necesită fotografii la o rezoluție optimizată pentru a fi postate online fără a-și pierde din calitate. Desigur, aplicarea unui logo, deși opțională, poate să fie o parte a procesului de editare.

Fotografie business pentru firme si companii

Fotografie business pentru firme si companii . Este un tip de fotografie utilizat pentru promovarea mărcii, produselor și serviciilor unei companii.

De asemenea, întreprinderile folosesc fotografiile pentru dezvoltarea afacerii. Pentru a documenta evenimente sociale și pentru a crea conținut vizual pentru buletine interne. Rapoarte trimestriale și materiale de marketing. Principalul obiectiv al Pozele pentru dezvoltarea afacerii și companii este de a vinde și marca, astfel încât fotografii trebuie să lucreze cu clienții lor de afaceri. Subiecte de fotografie pot să fie diferite. Companiile pot folosi natura, animalele, clădirile sau facilitățile pentru a-și stabili brandurile, a-și vinde produsele și a se diferenția de concurenți.

Fotografie business pentru firme si companii

Unii fotografi fac poze cu evenimente și convenții, pentru buletine informative interne, rapoarte trimestriale, site-uri web și documente de marketing. Apoi, pozele pentru dezvoltarea afacerii și companii  nu se limitează la vânzarea de produse și servicii. Este vorba despre ambalarea afacerii, astfel încât brandul să poată merge mai departe și poate prospera. Creativitatea și inovația. Sunt cheile diferențierii și ale vânzărilor potențiale, motiv pentru care corporațiile au nevoie de fotografi pentru a adăuga eforturile lor de marketing și publicitate. Fotografii pot aduce un avantaj în campaniile publicitare prin creativitatea, viziunea și specializarea lor. De asemenea, pot rafina imaginea unei corporații.

Fotografie corporate sau business. 

Talentul și experiența contează cel mai mult în acest domeniu, așa că nu este necesară o diplomă în fotografie. Câteva clase de fotografie vor face, împreună cu măiestria tehnicilor de iluminat, unghiurilor, tehnicilor de film, software-ului de editare digitală și a altor elemente care vor contura o carieră în fotografie corporativă. Un alt mod de a câștiga experiență este asistarea unui profesionist. Pozele pentru dezvoltarea afacerii și companii  necesită un bun simț al afaceri. Poate fi cultivat prin asistarea unui profesionist în realizarea de poze pentru dezvoltarea afacerii și companii . 

Scroll to Top