Creste-ti vânzările cu ajutorul serviciilor noastre de fotografie profesionala. Poze produse. Fotografii comerciale, Fotografii de produs profesionale.

Fotografii comerciale produs, poze comerciale de produs. Pentru vânzare online sunt cel mai bun mod de a arăta clienților produsele comercializate de o anumită companie.  Rolul pozelor este acela de prezenta clienților produsul fotografiat din mai multe unghiuri. Se realizează atât poze ale produsului în întregime, cât și poze ale unor detalii cu produsul, dacă aceste detalii sunt semnificative și au importanță în procesul de evaluare a calității acelui produs. Pozele sunt realizate pe diferite fundaluri, cum ar fi: fundal alb, fundal negru, fundal colorat sau fundal transparent (adică fundal îndepărtat în programul de editare). Alegerea tipului de fundal folosit depinde de tipul de produs.

Fotografie comerciala de produs vanzari online

Pozele de produse pentru vânzare online pot fi postate fie pe website-ul propriu, fie pe diferitele platforme. Astfel unele platforma precum OLX, Facebook Marketplace, Instagram încurajează folosirea unor poze de produse de calitate, care să susțină procesul de vânzare. Prin urmare, realizarea pozelor de produse pentru vânzare ar trebui să presupună folosirea unei aparaturi dedicate, cum ar fi camere DSLR sau mirrorless, lumini de studio (fie blitz, fie lumină continuă), fundaluri diverse sau un aranjament creat special pentru apune în valoare produsul.  Pe lângă echipament, realizarea fotografiilor de produs de calitate presupune și a avea cunoștințele tehnice necesare realizării unor imagini de calitate. Toate acestea pentru a obține pozele de produse care vor face diferența între a vinde sau a nu vinde.

Fotografie comerciala de produs vanzari online necesită și o editare potrivită. Editarea presupune în primul rând realizarea de corecții de culoare, luminozitate, contrast, saturație. Corectarea de perspectivă sau reîncadrarea fotografiei. Toate acestea pentru a rezulta o poză care să reprezinte produsul cât mai aproape realitate. Dar în același timp să fie și o imagine care să fie atrăgătoare pentru client. Editarea pozelor de produse pentru vânzare online presupune și redimensionarea acestora astfel încât să fie pregătite pentru postarea pe Internet. Diferitele platforme necesită fotografii la o rezoluție optimizată pentru a fi postate online fără a-și pierde din calitate. Desigur, aplicarea unui logo, deși opțională, poate să fie o parte a procesului de editare.

Fotografiile de imobiliare si proiecte arhitecturale Timisoara .

Au multe în comun la prima vedere. De fapt, nu sunt la fel de asemănătoare odată ce sunt plasate una lângă alta. Vom începe cu obiectivele pentru fiecare stil fotografic, deoarece acestea sunt rareori aceleași. Prin examinarea acestor obiective, diferențele încep să devină mai clare. Fotografia de arhitectură comercială este foarte deliberată. Fiecare fotografie este concepută pentru a spune o poveste specifică pentru a sprijini nevoile clientului. Obiectivele variază în funcție de subiect și de client. Obiectivul pozelor pentru imobiliare este clar – acela de a vinde proprietatea. Pentru a obține asta, imaginile trebuie să spună o poveste despre visul de a trăi în proprietatea fotografiată. 

Fotografii imobiliare si proiecte arhitecturale Timisoara

Fotografiile pentru imobiliare și mai puțin cele pentru proiecte arhitecturale, sunt realizate folosind lentile cu unghi ultra-larg între 14mm și 24mm. Acest lucru permite chiar și o cameră mică să fie complet arătată într-o singură imagine. Compoziția cu lentile atât de largi devine dificilă, deoarece perspectiva și adâncimea pot fi deformate atunci când sunt utilizate lentile ultra-largi. De asemenea, este o provocare a compoziției să sublinieze ceea ce este important și să nu arate elementele care nu sunt importante, ori nu distrag atenția, deoarece totul din cameră este în cadru și în centrul atenției. Obiectivele folosite în fotografia de arhitectură comercială sunt diferite. Lungimile focale sunt „mai strânse” – se folosesc lentile cu distanță focală mai lungă. Lungimile focale de 24-50 mm sunt cele mai frecvente pentru arhitectura comercială, 24mm fiind „standardul de aur”.

Pozele pentru imobiliare și proiecte arhitecturale au  metode de prelucrare diferite.

Metodele de prelucrare pentru imobiliare tind să valorizeze fluxul de lucru și eficiența peste acuratețe. De multe ori, programele HDR și tehnicile flash sunt folosite pentru „obținerea fotografiilor” atunci când timpul nu permite controlul sau editarea corectă a luminii. Realizate în mod corespunzător și în mâinile unui editor profesionist, aceste tehnici pot fi utilizate pentru a oferi rezultate de înaltă calitate. Prelucrarea fotografiilor arhitecturale este mai naturală și mai sterilă. Produsul final nu trebuie să arate tehnicile de editare. O fotografie evident „în stil HDR” nu este de dorit pentru fotografiile arhitecturale comerciale. Pentru a obține imagini finale cu aspect natural, culoarea și lumina trebuie gestionate atât la timpul de captare, cât și la timpul de editare. 

Fotografii imobiliare si proiecte arhitecturale Timisoara

Fotografii imobiliare si proiecte arhitecturale Timisoara ofera servicii foto profesionale destinate atat agentiilor, dezvoltatorilor imobiliari si celor care doresc sa prezinte un imobil.

Scroll to Top