Fotografie comerciala de produs vanzari online .

Fotografie comerciala de produs vanzari online . Serviciile noastre foto iti garanteaza calitatea si succesul in realizarea fotografiilor comerciale de produs pentru vanzarile online!

Creste-ti vânzările cu ajutorul serviciilor noastre de fotografie profesionala. Poze produse. Fotografii comerciale, Fotografii de produs profesionale.

Fotografii comerciale produs, poze comerciale de produs. Pentru vânzare online sunt cel mai bun mod de a arăta clienților produsele comercializate de o anumită companie.  Rolul pozelor este acela de prezenta clienților produsul fotografiat din mai multe unghiuri. Se realizează atât poze ale produsului în întregime, cât și poze ale unor detalii cu produsul, dacă aceste detalii sunt semnificative și au importanță în procesul de evaluare a calității acelui produs. Pozele sunt realizate pe diferite fundaluri, cum ar fi: fundal alb, fundal negru, fundal colorat sau fundal transparent (adică fundal îndepărtat în programul de editare). Alegerea tipului de fundal folosit depinde de tipul de produs.

Fotografie comerciala de produs vanzari online

Pozele de produse pentru vânzare online pot fi postate fie pe website-ul propriu, fie pe diferitele platforme. Astfel unele platforma precum OLX, Facebook Marketplace, Instagram încurajează folosirea unor poze de produse de calitate, care să susțină procesul de vânzare. Prin urmare, realizarea pozelor de produse pentru vânzare ar trebui să presupună folosirea unei aparaturi dedicate, cum ar fi camere DSLR sau mirrorless, lumini de studio (fie blitz, fie lumină continuă), fundaluri diverse sau un aranjament creat special pentru apune în valoare produsul.  Pe lângă echipament, realizarea fotografiilor de produs de calitate presupune și a avea cunoștințele tehnice necesare realizării unor imagini de calitate. Toate acestea pentru a obține pozele de produse care vor face diferența între a vinde sau a nu vinde.

Fotografie comerciala de produs vanzari online necesită și o editare potrivită. Editarea presupune în primul rând realizarea de corecții de culoare, luminozitate, contrast, saturație. Corectarea de perspectivă sau reîncadrarea fotografiei. Toate acestea pentru a rezulta o poză care să reprezinte produsul cât mai aproape realitate. Dar în același timp să fie și o imagine care să fie atrăgătoare pentru client. Editarea pozelor de produse pentru vânzare online presupune și redimensionarea acestora astfel încât să fie pregătite pentru postarea pe Internet. Diferitele platforme necesită fotografii la o rezoluție optimizată pentru a fi postate online fără a-și pierde din calitate. Desigur, aplicarea unui logo, deși opțională, poate să fie o parte a procesului de editare.