Creste-ti vânzările cu ajutorul serviciilor noastre de fotografie profesionala. Poze produse. Fotografii comerciale, Fotografii de produs profesionale.
Fotografii comerciale produs, poze comerciale de produs. Pentru vânzare online sunt cel mai bun mod de a arăta clienților produsele comercializate de o anumită companie. Rolul pozelor este acela de prezenta clienților produsul fotografiat din mai multe unghiuri. Se realizează atât poze ale produsului în întregime, cât și poze ale unor detalii cu produsul, dacă aceste detalii sunt semnificative și au importanță în procesul de evaluare a calității acelui produs. Pozele sunt realizate pe diferite fundaluri, cum ar fi: fundal alb, fundal negru, fundal colorat sau fundal transparent (adică fundal îndepărtat în programul de editare). Alegerea tipului de fundal folosit depinde de tipul de produs.
Fotografie comerciala de produs vanzari online
Pozele de produse pentru vânzare online pot fi postate fie pe website-ul propriu, fie pe diferitele platforme. Astfel unele platforma precum OLX, Facebook Marketplace, Instagram încurajează folosirea unor poze de produse de calitate, care să susțină procesul de vânzare. Prin urmare, realizarea pozelor de produse pentru vânzare ar trebui să presupună folosirea unei aparaturi dedicate, cum ar fi camere DSLR sau mirrorless, lumini de studio (fie blitz, fie lumină continuă), fundaluri diverse sau un aranjament creat special pentru apune în valoare produsul. Pe lângă echipament, realizarea fotografiilor de produs de calitate presupune și a avea cunoștințele tehnice necesare realizării unor imagini de calitate. Toate acestea pentru a obține pozele de produse care vor face diferența între a vinde sau a nu vinde.
Fotografie comerciala de produs vanzari online necesită și o editare potrivită. Editarea presupune în primul rând realizarea de corecții de culoare, luminozitate, contrast, saturație. Corectarea de perspectivă sau reîncadrarea fotografiei. Toate acestea pentru a rezulta o poză care să reprezinte produsul cât mai aproape realitate. Dar în același timp să fie și o imagine care să fie atrăgătoare pentru client. Editarea pozelor de produse pentru vânzare online presupune și redimensionarea acestora astfel încât să fie pregătite pentru postarea pe Internet. Diferitele platforme necesită fotografii la o rezoluție optimizată pentru a fi postate online fără a-și pierde din calitate. Desigur, aplicarea unui logo, deși opțională, poate să fie o parte a procesului de editare.
Fotografii produse si preparate culinare
Fotografii produse si preparate culinare . Fotografiile presupun mai multe etape pentru realizare lor.
O bucată mare din timpul fotografului ce face poze de mâncare profesioniste este petrecută pentru a ajunge la regizori creativi, editori foto, stiliști și autori de cărți de bucate pentru a stabili apeluri și întâlniri. Pentru a se prezenta sau a face check-in. Actualizarea unui blog și a unui cont Instagram, redactarea unui e-news lunar, producerea de promoții trimestriale de tipărire este o necesitate în aceste zile. După ce a stabilit viziunea, obiectivele, calendarul și bugetul pentru un proiect cu clientul, creează o descriere a proiectului și lista de fotografii. Stiliști alimentari, stiliști de decoruri trebuie să fie informați și rezervați pentru sesiunea de fotografiere. În ziua filmării, fotograful dirijează spectacolul.
Pozele de mâncare profesioniste presupun și retușarea, livrarea fișierului, verificarea cu clientul și echipa sunt sarcinile care urmează înregistrarea. Genții trebuie să fie despachetate și recuzită trebuie să fie returnată. A doua zi este esențial să trimită un e-mail de mulțumire tuturor celor implicați în a face succesul, de la intern la client. Administrarea afacerii joacă și ea un rol important în realizarea unor fotografii culinare. Sarcinile de depunere, de facturare și de menaj general se acumulează adesea și pot fi amânate cu ușurință a doua zi. Acesta este motivul pentru care mulți fotografi angajează un asistent care să îi ajute să aibă grijă de aspectele sedintei foto. La un moment dat în afacerea aceasta, fotograful va preda înregistrarea și facturarea către un contabil.
Produsele culinare fotografiate
Pozele de mâncare profesioniste au un spate un fotograf, care este și un antreprenor. Ca antreprenor creativ, trebuie să practice meseria și să rămână la curent cu evoluția afacerilor. Să fie la curent cu ultimele echipamente, vizitând târguri de fotografie. Ascultând emisiuni sau citind articole despre fotografie. Este important fotograful ce creează fotografiile profesionale culinare să programeze un timp sedintele foto.